+36 (20) 343-93-17

+36 (20) 343-93-17

Pénztár:

Általános Szerződési Feltételek

Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával!

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Laczkó Dániel EV (székhely: 2213 Monorierdő, Tölgyfa utca 79., adószám:56182970-1-33) által üzemeltetett webáruház (a továbbiakban: webáruház) használatára vonatkozó, www.cleangreen.hu weboldalon lévő általános szerződési feltételeket.

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Webáruház adatai:

A szolgáltató neve: Laczkó Dániel egyéi vállalkozó

A szolgáltató székhelye: 2213 Monorierdő, Tölgyfa utca 79.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: sales@reflakon.hu

Adószám:56182970-1-33

Bsz.: 12100011-1759188-9

EV nyilvántartási szám: 54814642

Telefonszáma: +36-20-343-9317

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató: Rackhost Zrt.

Alapfogalmak:

Felek: Eladó és Vevő együttesen

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy

Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül Honlap: a jelen weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgál

Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a  sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak

Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy

Vevő/Ön: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy

Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,

  1. a) a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint
  2. b) a jogszabályon alapuló kötelező jótállás

A SZERZŐDÉS TÁRGYA

A www.cleangreen.hu webáruházban megrendelt valamennyi termék.

ÁRAK

A termékek ára forintban értendő ás a feltüntetett mennyiségi egységekre vonatkoznak (karton, csomag, db). A feltüntetett árak nem tartalmazzák a postaköltséget, azonban a csomagolás költségét igen.

Az ÁSZF hatálya, elfogadása

A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit. A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A webáruházunkon keresztül történő vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul az Ön és az Eladó között létrejövő szerződés részét képezi. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK ELFOGADÁSA

  1. A vásárlás során a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
  2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, vagyis nem küldhet megrendelést sem.

A vásárló a vételi ajánlatát webáruházon, emailen vagy más szociális médián keresztül teszi meg a kiválasztott termék megrendelésével.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

  1. A termékek online megvásárolhatók. A termékek tartalmazzák az Áfát. Nem tartalmazzák a házhozszállítási díjat, de tartalmazzák a csomagolási díjat.
  2. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenített meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
  3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljeskörűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

A MEGRENDELÉS LÉPÉSEI:

  1. A regisztráció menete (A vásárlás nem kötött regisztrációhoz, vendégként is vásárolhat.)
  2. A kosár használata
  3. A megrendelés összeállítása
  4. A fizetési és szállítási mód kiválasztása – szállítási cím megadása
  5. A megrendelés elküldése
  6. A megrendelés visszaigazolása: Termékeink többnyire raktáron vannak, ennek ellenére előfordulhat átmeneti készlethiány. Amennyiben ilyen terméket rendel, erről e-mailben értesítést küldünk

Az utaláshoz szükséges adatok:

Laczkó Dániel EV,

Bankszámlaszáma: 12100011-1759188-9 (Gránit Bank).

Szállításnál a kiszállítás/postázás díja a weboldalon közzétett összeggel növekszik.

Rendelését leadhatja telefonon is a +36 20 343 9317-es telefonszámon, vagy elküldheti e-mailben a sales@reflakon.hu címre.

AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE:

  1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben megerősíti (nem elég a rendelés visszaigazolása, feldolgozás megkezdése) adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) Cégünk minden esetben megerősíti a rendelést, erről tájékoztató e-mailt küld a Vásárló felé legkésőbb a megrendelést követő munkanapon. Átutalásos fizetési opció esetén ez a megerősítő üzenet tartalmazza a fizetési információkat.
  2. A szerződés csak akkor jön létre, amennyiben azt a webáruház kifejezetten elfogadja. A rendelés befogadása (automatikus üzenet) nem minősül adásvételi szerződés létrejöttének, pusztán egy jelzés a fogyasztó felé, hogy rendelését befogadták, feldolgozását megkezdték. Ez azt is jelenti, hogy az olyan automatikus válaszüzenet, amely szerint a megrendelést elkezdték feldolgozni, még nem feltétlenül jelent elfogadást. Ennek oka az, hogy az informatikai rendszerekben a vállalkozás ráhatása nélkül is előfordulhatnak olyan hibák, amelyek ellenőrzése elengedhetetlen.
  3. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország mindenkor hatályos jogszabályai irányadók. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

Téves ár a webshopban

A technikának és az emberi tényezőnek köszönhetően előfordulhat, hogy a webshopban téves ár jelenik meg. Eladó nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy az informatikai rendszer hibájából eredően nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árért. Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

  • 0 Ft-os ár,
  • kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék).

Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

KISZÁLLÍTÁS

A termékek a rendelést (átutalásos opció esetén fizetést) követő legkésőbb 2-5 munkanapon belül kerülnek kiszállításra, erről cégünk e-mailben tájékoztatja a Vásárlót. Termékeink a FOXPOST csomagjaiban kerülnek kézbesítésre. A termékek hiánytalan meglétének, illetve sértetlenségének ellenőrzése a Vevő feladata. Bármilyen rendellenesség észlelésekor a futárral kell jegyzőkönyvet felvetetni az átvétel időpontjában!

LEHETSÉGES FIZETÉSI MÓDOK

  1. Fizetés előre utalással
  2. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg.

A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

ELÁLLÁSI JOG

Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Ön a szerződéstől, az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríteni.

A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését, valamint higiéniai termékek esetében kizárólag eredeti, bontatlan csomagolásban köteles azt visszavenni.

Jogfenntartás, tulajdonjogi kikötés

Eladó visszatarthatja a Termék átadását, ameddig nem győződik meg arról, hogy a Termék árának kifizetése sikeresen megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett termék esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Eladó nem kapja meg teljes mértékben a vételár és aszállítási díj összegét). Amennyiben a Termék ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.

TERMÉKGARANCIA

Cégünk az általa eladott termékekre a gyártó által vállalt garanciát, illetve szavatosságot vállalja 14 napon belül. Amennyiben az átvett árucikk hibás, vagy a szállítás során megsérült, azt díjmentesen kicseréljük. Az árucikk cseréje csak az eredeti csomagolás és a mellékelt okmányok megléte esetén lehetséges. Az eladó további szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban foglaltak az irányadóak.

Figyelem! Esztétikai hibás vagy más módon értékcsökkentett termékre nem vonatkozik a garancia!

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan: Kérjük, a csomagot átvételkor szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

JÓTÁLLÁSI VAGY SZAVATOSSÁGI IGÉNY BEJELENTÉSÉNEK MÓDJA

1. Szóbeli bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál (2213 Monorierdő, Tölgyfa utca 79., +36203439317). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

  • a vásárló nevét, címét,
  • a termék megnevezését, vételárát,
  • a vásárlás időpontját,
  • a hiba bejelentésének időpontját,
  • a hiba leírását,
  • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
  • a kifogás rendezésének módját.

Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.

A jegyzőkönyv másolatát a vásárlónak átadja.

2. Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak küldött levélben (2213 Monorierdő, Tölgyfa utca 79.), vagy elektronikus levélben (sales@reflakon.hu).

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:

  • a vásárló nevét, címét,
  • a termék megnevezését, vételárát,
  • a vásárlás időpontját,
  • a hiba bejelentésének időpontját,
  • a hiba leírását,
  • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

Részleges érvénytelenség, magatartási kódex

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak. Az Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

Az adatbeviteli hibák javítása – Felelősség a megadott adatok valóságáért

Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására. Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért való felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)

Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a „Megrendelés” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek. Ön a „Megrendelés” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után. Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben az Ön ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az Eladó, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.

Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte

Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. Az Eladó legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés akkor jön létre, amikor az Eladó által küldött visszaigazoló email az Ön számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik.

 

ADATVÉDELEM

 

Megrendelésekor kizárólag azon információk kerülnek rögzítésre, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adja ki a webáruház tulajdonosa. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek. Az ÁSZF elfogadásával a vevő hozzájárul ahhoz, hogy marketingcélra felhasználásra kerüljenek az adatai.

COOKIE-K RÖGZÍTÉSE

Weboldalunk a helyes működéshez cookie-k használatát igényelheti. Amennyiben a böngészőben a cookie-k engedélyezve vannak, akkor és csakis akkor a cookie-k használata automatikus. A cookie-k, melyeket a böngésző ment le a számítógépre nem tartalmaznak személyes adatokat, azok csak a weboldal által felhasználható információdarabkákat tartalmazhatnak, melynek célja az, hogy a webhely ezeken keresztül azonosítani legyen képes az újabb látogatást, így bizonyos, már korábban megadott adatokat nem kell újra megadni. A cookie-k használata egy lehetőség a webhely kényelmesebb böngészéséhez és a bejelentkezés használatához. A cookie-k használatát bármikor le lehet tiltani a saját böngészőben. Előfordulhat viszont, hogy a letiltott cookie-k mellett nem fog megfelelően működni a weboldalunk.

  1. Előre utalás vagy Banki utalás: A megrendelést követően utalja át az összeget a cég megadott bankszámlájára. Amint megérkezik az összeg, a lehető legrövidebb időn belül (legfeljebb 5 munkanap) indítjuk az árut, amennyiben a megrendelés visszaigazolásában az áru rendelkezésre állásáról nem adtunk más információt. Lehetőséget nyújtunk arra is, hogy vásárlóink elektronikus úton megküldjék nekünk az átutalás igazolását (pl. válaszlevélként a megrendelés visszaigazolására), így az árut a következő kiszállítással küldjük. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Amennyiben az előre utalást választja, az összeg beérkezését követően adjuk fel a megrendelt árut.
  2. Kiszállítás: A cég a termék kiszállítását a termék vételárának és a szállítási költségnek (a megrendelőlapon: végösszeg) a bankszámlán történt jóváírása után kezdi meg. Utánvétes termékek esetén a kiszállítás a megrendelést visszaigazoló email megérkezését követően történik, kivéve, ha az áru beérkezéséről, készenlétéről más információt nem küldünk. A termékeket Foxposttal szállíttatjuk. Amennyiben egyes termékek nem találhatók meg a raktárunkban, erre a terméklapon vagy külön e-mailben, telefonon felhívjuk a vásárló figyelmét. Az áru megrendelésével és kifizetésével a vásárló ezt tudomásul veszi. A kiszállítás hétköznapokon történik.
  3. Elállás: a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában a fogyasztóra vonatkozó elállási határidő 12 hónappal meghosszabbodik. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Nem illeti meg a Vevőt az elállási jog a terméket átvételét követően abban az esetben, ha a terméket felbontotta (ld. 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés e) pont).

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére. A vásárló a megrendelését költségmentesen mondhatja vissza a feladásról szóló értesítés időpontjáig.

Két módon vonhatja vissza a rendelést: E-mailen: sales@reflakon.hu rendszerünk e-mailt küld a rendelés visszaigazolásáról. Erre válaszolva visszavonhatja a megrendelést. Munkaidőben (minden hétköznap 9:00-14:00-ig) a +36 20 343 9317-es telefonszámon is visszavonhatja a megrendeléstót. Amennyiben az áru már feladásra került (a foxpost csomagvarázsló programjában), akkor a visszavonásra is az elállás szabályai vonatkoznak. Ez esetben a szállítási költség a vásárlót terheli – azoknál az áruknál is, ahol egyébként a cégünk átvállalja a szállítási költséget.

A késedelmesen visszavont megrendelés esetén a szállítási díj minden esetben kiszámlázásra kerül.

Hasznos információk:

  • A számlát elektronikusan küldjük ki a www.e-mi.hu program segítségével, hacsak nem kéri az ügyfél másképpen.
  • Amennyiben az elállás jogával élni kíván, kérjük, jelezze e-mailben, vagy telefonon. A web áruház által forgalmazott termékek természetüknél fogva bontott állapotban higiéniai és közegészségügyi okokból nem visszaszolgáltatható termékek. Ezért kérjük a termékek hiánytalan, bontatlan csomagolásban történő visszaküldését, mert csak ebben az esetben érvényesíthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben meghatározott elállási jog. A termékeket az általunk is használt FOXPOST küldeményként kérjük visszaküldeni a 2213 Monorierdő, Tölgyfa utca 79. címre. A csomag visszaérkezését követően 30 napon belül visszaküldjük pénzét az Ön által meghatározott módon. Ha a pénz visszaküldése költséggel jár (utalási, banki díj) az minden esetben a Megrendelőt terheli.
  • A feladott küldeményeket a FOXPOST viszi ki, amennyiben nem találja Önöket otthon, értesítést hagy, és ezután FOXPOST újfent kiviszi a küldeményt.

A kézbesítés sikerességéhez fontos:

  1. Ha szállítási címként a munkahelyi címét jelöli meg, kérjük, feltétlenül tüntesse fel a cég nevét a szállítási cím megadásánál (a Megjegyzés rovatba is beírhatja), így a kézbesítő biztosan meg fogja találni.
  2. Ha a szállítási címen a kapucsengőn nem az Ön, azaz nem a Megrendelő neve szerepel, kérjük, ezt is jelezze a rendelés során a Megjegyzés rovatban a kapucsengőn található név megjelölésével. Ezt az információt rá fogjuk írni a csomagra.

Vegyes rendelkezések

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket elsődlegesen békés úton próbálják rendezni. Amennyiben ez 30 napon belül nem vezet eredményre, Felek jogosultak a hatályos jogszabályok szerint hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bírósághoz, hatósághoz fordulni.

Monorierdő, 2020. 05. 05.